KATEGORI
Retail

KUNDE
Automester

WEBSITE
www.automester.dk

SÅ’ DER FEST!

Danmarks største værkstedskæde fylder 25 år i 2018, og det skal selvfølgelig fejres med manér alle 365 dage.

Udfordring
AutoMester ønskede at bruge jubilæet til at skabe en masse festlig opmærksomhed omkring kæden og samtidig udnytte begivenheden til at få flere medlemmer i AutoMester FordelsKlub.

Løsning
Konceptet “Så’ der fest” har fuldt skrald på både konfetti og præmier og afspejler AutoMesters seriøse forpligtelse til at levere god service til sine kunder. Kort sagt: Danmarks største værkstedskæde, Danmarks største jubilæumsfest.

Kampagnen er bygget op omkring en lige dele generøs og pompøs konkurrence, hvor kunden bl.a. kan vinde 4 biler inkl. 3 års serviceaftale og andre flotte præmier til en samlet værdi af 750.000 kr. Kampagnen er 100% drive-to-web, og målet om flere medlemmer i fordelsklubben tilgodeses ved hjælp af deltagelse direkte i app’en, samt opsamling af permissions på hjemmesiden.

Den landsdækkende kampagne er foldet ud på tværs af platforme, og benytter blandt andet TV, outdoor, avis, sociale medier og online annoncering.