KATEGORI
Retail

KUNDE
Automester

WEBSITE
www.automester.dk

Hos AutoMester bli’r du ikke klædt af til skindet

De fleste bilejere har erfaret, at det er dyrt at få serviceret deres bil hos de autoriserede værk­steder. Alligevel var kun de færreste i 2009 klar over, at de bibeholder deres bils fabriksgaranti, hvis de får bilen serviceret hos AutoMester.

Udfordring
AutoMester er Danmarks største frivillige kæde med over 400 lokale autoværksteder. Kæden har over 1 million kundebesøg om året, og derfor ønskede de at gøre noget ved ovenstående fejlagtige opfattelse blandt bilejere – især fordi der mht. fabriks­garanti har været frit værkstedsvalg siden 2003. Derfor bad de os om at udvikle en kampagne, der med gennemslagskraft kommunikerede, at du kan få serviceret din bil uanset mærke og årgang til fornuftige priser hos AutoMester – og samtidig bevare din bils fabriksgaranti.

Løsning
Løsningen blev en tv-reklame og annoncer med ’nøgne’, alminde­lige hverdagsdanskere, som symbol på, at hos AutoMester bli’r du ikke klædt af til skindet, hvis du vil bevare din bils fabriksgaranti.