KATEGORI
Corporate, Retail

KUNDE
Eurodan-huse

WEBSITE
www.eurodan-huse.dk

Få husdrømmen ud af hovedet

Hvordan rykker man på de strategiske udfordringer ved at indfri potentialet i et marked, hvor det er småt med nytænkning inden for den måde, man fortæller historien om husdrømme på?

Udfordring
I forlængelse af succeskampagnen ”Gør noget ved husdrømmen” anbefalede vi at skabe en ny række unikke reklamefilm for eurodan-huse, som skiller sig markant ud fra den gængse, generiske kommunikation på markedet og fastholder den stærke brandposition som top-of-mind hos forbrugerne.

Løsning
Med fokus på at tale direkte til forbrugerens situation udviklede vores team en kampagne, der med humor og charme illustrerer, hvor meget ’projekt drømmehus’ fylder for den identificerede målgruppe. Strategisk positionerer kampagnen eurodan-huse som en attraktiv partner at gøre husdrømmen konkret med. Samtidig fungerer marketingkonceptet som et veletableret fundament for eurodan-huses ambitioner om fremtidig vækst.