Dato
30. September 2019

Skrevet af
Lone Møller Oxlund

Sælg bil uden bøvl

Solgt.com bliver en ny, stor spiller, på markedet for køb af nyere brugte biler. Et netværk af de største autoforhandlere i Danmark, tilbyder at købe kundens bil og giver derfor en lynhurtig vurdering af bilen online. Simpelt og effektivt.

Til Solgt.com har Adtention udviklet en value proposition, som måske nok er uhyre simpel, men enkelhed er nu engang det bedste udgangspunkt for kreativitet.
Payoff er “Sælg bil uden bøvl” og eksekveringen er en dramatisering af, hvor forfærdeligt det kan være, at sælge bil privat. Får man besøg af kloge-åger og andet godtfolk, når man sælger bil privat? Det tror vi nok man gør!
I dét territorie gemmer der sig fin underholdning.

Adtention har udarbejdet navn, logo, identitet, strategi og alle elementer til eksekvering herunder website, digitale bannere, TVC og abribus.