mangler du noget, søg herunder

Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories
Work
Nyheder
Korrektur Sarah
Ikke kategoriseret
Done
{ "homeurl": "https://adtention.dk/", "resultstype": "vertical", "resultsposition": "hover", "itemscount": 4, "imagewidth": 70, "imageheight": 70, "resultitemheight": "auto", "showauthor": 0, "showdate": 0, "showdescription": 1, "charcount": 3, "noresultstext": "No results!", "didyoumeantext": "Did you mean:", "defaultImage": "https://adtention.dk/wp-content/plugins/ajax-search-pro/img/default.jpg", "highlight": 0, "highlightwholewords": 1, "openToBlank": 0, "scrollToResults": 0, "resultareaclickable": 1, "autocomplete": { "enabled": 1, "googleOnly": 1, "lang": "en", "mobile": 1 }, "triggerontype": 1, "triggeronclick": 1, "triggeronreturn": 1, "triggerOnFacetChange": 0, "overridewpdefault": 0, "redirectonclick": 0, "redirectClickTo": "results_page", "redirect_on_enter": 0, "redirectEnterTo": "results_page", "redirect_url": "?s={phrase}", "more_redirect_url": "?s={phrase}", "settingsimagepos": "right", "settingsVisible": 0, "hresulthidedesc": "1", "prescontainerheight": "400px", "pshowsubtitle": "0", "pshowdesc": "1", "closeOnDocClick": 1, "iifNoImage": "description", "iiRows": 2, "iiGutter": 5, "iitemsWidth": 200, "iitemsHeight": 200, "iishowOverlay": 1, "iiblurOverlay": 1, "iihideContent": 1, "loaderLocation": "auto", "analytics": 0, "analyticsString": "", "mobile": { "trigger_on_type": 1, "trigger_on_click": 1, "hide_keyboard": 0 }, "aapl": { "on_click": 0, "on_magnifier": 0, "on_enter": 0, "on_typing": 0 }, "compact": { "enabled": 0, "width": "100%", "closeOnMagnifier": 1, "closeOnDocument": 0, "position": "static", "overlay": 0 }, "animations": { "pc": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "fadeInDown" }, "mob": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "voidanim" } }, "autop": { "state": "disabled", "phrase": "", "count": 10 } }

Projektdetaljer

Kunde:
Dansani A/S

Opgave:
Landsdækkende event for vvs-branchen.

Website:
www.badetsdag.dk

Tags:
Koncept, kampagne, film

Marts 2016

Da badet fik sin egen dag

 

På trods af en markant stigning i efterspørgslen er der forbavsende lidt ensretning i kommunikationen rettet mod forbrugerne fra forhandlerne.
En årligt tilbagevendende event har ændret både opfattelsen og adfærden blandt forbrugerne.

Den årligt tilbagevendende event Badets Dag er udviklet i samarbejde mellem Adtention og Dansani. Dagen er hvert år en unik mulighed for at profilere badbranchen samt for at skabe øget synlighed for badbutikkerne. Badets Dag blev afholdt første gang den 8. marts 2014 af førende leverandører og forhandlere inden for bademiljø og VVS og er blevet gentaget med 2015 og 2016 med stigning i besøgs- og salgstallene samt øget kendskab hos forbrugerne.

Det handler om mere end blot tilbud
De danske forbrugere bliver inspireret på Badets Dag, hvor de kan komme til åbent hus hos forhandlerne og opleve en masse muligheder for både velvære, inspiration, rådgivning og bæredygtige og miljøvenlige vand- og pengebesparende løsninger. Desuden er det i kommunikationen vigtigt at slå et slag for det gode håndværk. Ikke bare i forhold til produkterne, men også for at fortælle historien om, at det er hos badbutikkerne, kunderne får den bedste vejledning og komplette løsning i forhold til materialer og installation.

Kommunikationsstrategien har gjort arbejdet
Der er arbejdet med en kommunikationsstrategi, hvor der er tænkt på samtlige relevante medier – lige fra tv over printannoncer til online og sociale medier samt PR. Markedsføringen er delt op i en national og en lokal indsats, hvor de enkelte forhandlere har en ’marketingværktøjskasse’, som de bruger i deres egen markedsføring af dagen.

En succes over al forventning
Badets Dag har været en kæmpe succes for både branchen samlet set – men i høj grad også for de enkelte badbutikker og leverandører. Eventen handler helt konkret om at få en branche til at løfte i samlet flok og kommunikere et fælles budskab til danskerne. Det er lykkedes over al forventning – især i forhold til kunder i butikken og omtale i medierne.

hovedmenu
global søg
find os