mangler du noget, søg herunder

Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories
Work
Nyheder
Korrektur Sarah
Ikke kategoriseret
Done
{ "homeurl": "https://adtention.dk/", "resultstype": "vertical", "resultsposition": "hover", "itemscount": 4, "imagewidth": 70, "imageheight": 70, "resultitemheight": "auto", "showauthor": 0, "showdate": 0, "showdescription": 1, "charcount": 3, "noresultstext": "No results!", "didyoumeantext": "Did you mean:", "defaultImage": "https://adtention.dk/wp-content/plugins/ajax-search-pro/img/default.jpg", "highlight": 0, "highlightwholewords": 1, "openToBlank": 0, "scrollToResults": 0, "resultareaclickable": 1, "autocomplete": { "enabled": 1, "googleOnly": 1, "lang": "en", "mobile": 1 }, "triggerontype": 1, "triggeronclick": 1, "triggeronreturn": 1, "triggerOnFacetChange": 0, "overridewpdefault": 0, "redirectonclick": 0, "redirectClickTo": "results_page", "redirect_on_enter": 0, "redirectEnterTo": "results_page", "redirect_url": "?s={phrase}", "more_redirect_url": "?s={phrase}", "settingsimagepos": "right", "settingsVisible": 0, "hresulthidedesc": "1", "prescontainerheight": "400px", "pshowsubtitle": "0", "pshowdesc": "1", "closeOnDocClick": 1, "iifNoImage": "description", "iiRows": 2, "iiGutter": 5, "iitemsWidth": 200, "iitemsHeight": 200, "iishowOverlay": 1, "iiblurOverlay": 1, "iihideContent": 1, "loaderLocation": "auto", "analytics": 0, "analyticsString": "", "mobile": { "trigger_on_type": 1, "trigger_on_click": 1, "hide_keyboard": 0 }, "aapl": { "on_click": 0, "on_magnifier": 0, "on_enter": 0, "on_typing": 0 }, "compact": { "enabled": 0, "width": "100%", "closeOnMagnifier": 1, "closeOnDocument": 0, "position": "static", "overlay": 0 }, "animations": { "pc": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "fadeInDown" }, "mob": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "voidanim" } }, "autop": { "state": "disabled", "phrase": "", "count": 10 } }

Projektdetaljer

Kunde:
Fri Bikeshop

Opgave:
Rebranding og integreret kommunikation for Danmarks største kæde af cykelforhandlere.

Website:
www.fribikeshop.dk

Tags:
Avisproduktion, print, produktionsstyring, branding, konceptudvikling, film, tv-kampagne, online

Awards:

The True Award 2012 / Bedste film kampagne

Sommer 2012

Farvel til vanetænkning,
goddag til et velsmurt brand

 

Cykelbranchen er traditionelt meget fokuseret på produkt­priser. Men cykler og cykling er i de senere år blevet en megatrend – en populær passion og dedikeret motionsform. Og når noget bliver til en passion blandt for­brugere, rykker fokus på prisen længere ned i kundernes synsfelt.

Forbrugernes generelle opfattelse af en cykelforretning har hidtil været den klassiske butik med tonsvis af cykler i vinduet og på gulvet. Men med Fri BikeShop er nemlig tale om noget meget mere end en almindelig cykelforretning. Fri BikeShop sætter kundens udbytte og merværdi ved at cykle og shoppe i centrum.

Vi har sammen med Fri BikeShop stukket fingeren i jorden og mærket efter, i hvilken retning tidsånden, forbrugerne og medvinden for cykling bevæger sig.

Fri BikeShop er i dag et sted, der sælger cykeloplevelser og ikke blot langer tohjulede over disken. Kæden har været i stand til at tage springet fra butik med kunder til et brand, der har fans. Det er sket gennem en fokuseret indsats, hvor samtlige kommunikationsplatforme har været i spil. Tilsammen har det skabt en kæde, som kunderne har lyst til at besøge igen og igen.

Med mere end 80 butikker over hele landet er Fri BikeShop Danmarks absolut stærkeste retailbrand inden for cykler. Men cyklerne gør det ikke alene. Markeds­føringsindsatsen er massiv, og gennem årene har Adtention produceret over 50 millioner tilbudsaviser, hvilket stadig er et af de vigtigste salgsredskaber i markedsføringen af Fri BikeShop.

Mens Adtention har været bureau for Fri BikeShop, er der løbende lavet målinger på avisernes effekt, og de rammer til stadighed forbrugerne der, hvor det gør godt. Ad liking, klart budskab og læselyst hos modtagerne har konsekvent ligget et pænt stykke over benchmark.

hovedmenu
global søg
find os