mangler du noget, søg herunder

Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in comments
Search in excerpt
Search in posts
Search in pages
Filter by Custom Post Type
Filter by Categories
Work
Nyheder
Korrektur Sarah
Ikke kategoriseret
Done
{ "homeurl": "https://adtention.dk/", "resultstype": "vertical", "resultsposition": "hover", "itemscount": 4, "imagewidth": 70, "imageheight": 70, "resultitemheight": "auto", "showauthor": 0, "showdate": 0, "showdescription": 1, "charcount": 3, "noresultstext": "No results!", "didyoumeantext": "Did you mean:", "defaultImage": "https://adtention.dk/wp-content/plugins/ajax-search-pro/img/default.jpg", "highlight": 0, "highlightwholewords": 1, "openToBlank": 0, "scrollToResults": 0, "resultareaclickable": 1, "autocomplete": { "enabled": 1, "googleOnly": 1, "lang": "en", "mobile": 1 }, "triggerontype": 1, "triggeronclick": 1, "triggeronreturn": 1, "triggerOnFacetChange": 0, "overridewpdefault": 0, "redirectonclick": 0, "redirectClickTo": "results_page", "redirect_on_enter": 0, "redirectEnterTo": "results_page", "redirect_url": "?s={phrase}", "more_redirect_url": "?s={phrase}", "settingsimagepos": "right", "settingsVisible": 0, "hresulthidedesc": "1", "prescontainerheight": "400px", "pshowsubtitle": "0", "pshowdesc": "1", "closeOnDocClick": 1, "iifNoImage": "description", "iiRows": 2, "iiGutter": 5, "iitemsWidth": 200, "iitemsHeight": 200, "iishowOverlay": 1, "iiblurOverlay": 1, "iihideContent": 1, "loaderLocation": "auto", "analytics": 0, "analyticsString": "", "mobile": { "trigger_on_type": 1, "trigger_on_click": 1, "hide_keyboard": 0 }, "aapl": { "on_click": 0, "on_magnifier": 0, "on_enter": 0, "on_typing": 0 }, "compact": { "enabled": 0, "width": "100%", "closeOnMagnifier": 1, "closeOnDocument": 0, "position": "static", "overlay": 0 }, "animations": { "pc": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "fadeInDown" }, "mob": { "settings": { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "results" : { "anim" : "fadedrop", "dur" : 300 }, "items" : "voidanim" } }, "autop": { "state": "disabled", "phrase": "", "count": 10 } }

Projektdetaljer

Kunde: Sunwill Opgave: Branding- og tv-kampagne for tøjproducent. Website: www.sunwill.dk Tags: Konceptudvikling, tv, print, website, social media

Vinter 2014

Hvornår har du sidst fået et par
bukser for at sige din ærlige mening?

Der er talrige eksempler på brands, som prøver at foregive at være noget,
de ikke er. Det er også indsigten hos Sunwill, der startede som en eksklusiv skræddervirksomhed i 1963. Gennem 4. generationer har brandet været garant for herrebukser med fokus på detaljen, det rigtige snit og høj kvalitet.

Ærlighed er også det gennemgående tema i en ny og anderledes kampagne fra bukseproducenten, der i dag ejes af F. Engel. Kampagnen udfordrer Sunwill selv ved at sætte brandets gode ry som leverandør af klassisk stil og kvalitet på spil både off- og online. Brandet går på TV og efterlyser mænd – eller rettere: testpiloter – der ikke er bange for at sige deres ærlige mening.

Med kampagnen udfordrer Sunwill sig selv ved at sætte brandets gode ry som leverandør af klassisk stil og kvalitet på spil både off- og online. For hvad er det egentlig, mænd godt kan li’? Én ting er i hvert fald at få budskabet serveret direkte, uden at skulle læse mellem linjerne. Derfor besluttede vi os for at lege lidt med konventionerne i den nye kampagne.

I ”The Honest Campaign” afslører vi Sunwills inderste håb for kampagnen i kampagnen selv og giver et ellers klassisk modespot med fancy tysk model en ordentlig portion ærlighed og forfriskende selvironi. Call to action er en opfordring til at ansøge om at blive ’brand-testdriver’ hvor de udvalgte hver får 2 par gratis bukser, som skal ”prøvekøres” og anmeldes – råt for usødet – på bl.a. TV2, sunwill.dk og Facebook.

hovedmenu
global søg
find os