KATEGORI
Retail, Branding, Konceptudvikling, Katalog, POS, Online

KUNDE
Intersport Danmark

WEBSITE
www.intersport.dk

Markedsføring af Danmarks største sportsretailer

Intersport Danmark behøver vist ingen nærmere præsentation. Og hvis det er tilfældet, så kan vi fortælle, at det er den danske gren af verdens største sportsretailer.

Selvom man er verdens største sportsretailer med et globalt marketingkoncept, skal det hele oversættes til godt dansk. Med alle de særlige forhold og små spidsfindigheder, der gælder i vores lille smørhul. Markedsføringen skal på én og samme gang ramme en uhyggelig bred målgruppe og omfavne alle de udfordringer og behov den danske gren af kæden har – fra national online shop og helt ned på en enkelt butik et sted i provinsen.

Vi oversætter den internationale kommunikationsplatform til godt dansk, med løbende koncept- og kampagneudvikling på katalog, online, outdoor og kundeklub, der øger trafikken til både brick & mortar og webshoppen.

intersport brug af mediebureau
kommunikationsbureau arbejde

Holdet bag

Kreativ digital projektleder Dorte Knold

Dorte Knold

Client Manager
dk@adtention.dk
76 31 41 31

Kasper Laugesen Art Director i kreativ

Kasper Laugesen

Art Director
kl@adtention.dk

Henrik Buelund koncept udvikler og branding

Henrik Buelund

Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk

Grafisk designer Rikke Bruun

Rikke Bruun

Graphic Designer
rb@adtention.dk