Facebook annoncering giver traditionel, analog marketing baghjul

Med Facebook annoncering kan du nå direkte ud til din målgruppe. Dog er det ikke altid ensbetydende med, at du tjener penge på din Facebook-annoncering. Med stor erfaring inden for leadgenerering, trafikskabelse og salg, ved vi lige præcis hvordan vi skaber værdi for netop din virksomhed.

  • Fuld kontrol over dit spend
  • Performanceorienteret annoncering
  • Fuld ejerskab af din annoncekonto & Pixel
  • Annoncering til netop din målgruppe
  • Hjælp til annoncegrafik & annoncetekster
  • Kompetent rådgivning
  • Step-by-step gennemgang ved opstart
  • Dialog hver måned
Få et prisestimat her
Modtag prisestimat på 2 minutter
1
2
3
4
5
6
7
8
9
  • Hvilke type forretning driver du?

Vores måde at tænke Facebook annoncering på

Hos Adtention laver vi Facebook annoncering uden bøvl. Du er med på hele rejsen og får indblik i alt det der laves på din annoncekonto. Det er yderst simpelt: vores arbejde er kun tilfredsstillende, hvis du er glad for resultaterne. 

Vores arbejde bygger på transparens og vi deler både vores op- og nedture med dig – så du ved helt præcist, hvad resultaterne er.

  • Ingen binding
  • Ingen skjulte gebyrer
  • Ingen dikkedarer
  • Transparens
  • Gennemgang af annoncer hver måned
  • Fast aftalt spend
  • Annoncering tilpasset din virksomhed
  • Optimeret efter trends og tendenser
Læs om vores proces

Udvalgte cases

16,6

ROAS

6 millioner

Eksponeringer

Adtentions indsats er helt afgørende for vores fremdrift og positive udvikling. Uanset om det er softwareudvikling eller online markedsføring, så er det med højt engagerede-, dygtige og selvkørende medarbejdere som skaber gode resultater. Absolut en anbefaling herfra”
Rasmus Pallesen, Solgt.com

4500+

Lifetime leads

10,5 millioner

Eksponeringer

600+

Purchases

5,57%

Gennemsnitlig CTRS

Bliv opdaget online

Facebook er en af verdens største sociale medier, og dermed er der et enormt potentiale for at nå ud til et stort publikum, og for at du kan nå ud til netop din målgruppe. Antallet af aktive brugere per måned steg med 12% fra 2019 til 2020, til 2,8 milliarder aktive brugere hver måned. Dette understreger altså også, at de er i vækst når vi ser på antallet af brugere, og derfor er der også et ret stort potentiale fremadrettet, hvis den positive udvikling fortsætter.

Derudover er deres omsætning, som kommer fra annoncering, også steget fra 2019 til 2020, hvilket kan være et tegn på at der er kommet flere annoncører, og at der bruges flere penge på annoncering på Facebook – fordi det rent faktisk har en effekt.

Skal du have sat gang i din Facebook annoncering? Så klik på den røde knap herunder, og kontakt os i dag.

Kilde: Facebook Full Year 2020 Results

Kontakt os her

Facebook forøger alle dine muligheder

Med Facebook annoncering kan du selv vælge, hvilke placeringer der er relevante for dine produkter. Har du allerede identificeret at dine brugere køber på Instagram, så kan vi målrette annonceringen til de kunder direkte med manuelle placeringer på Instagram.

108%

Stigning i besøgende

10,67%

Stigning i konverteringsrate.

103,77%

Stigning i transaktioner

144,89%

Stigning i omsætning

“Vi har gennem flere år arbejdet sammen med Adtention om Google Ads og annoncering på Facebook. Vi oplever medarbejderne som yderst kompetente, imødekommende og fleksible. Og så skader det jo bestemt ikke at vi får tydeligt gode resultater ud af indsatsen. Vi giver vores bedste anbefalinger til Adtention.”

Dennis – Smagning.com

Nå præcist de emner der er relevante for din virksomhed

Når man benytter sig af Facebook-annoncering er der flere forskellige værktøjer som tages i brug, alt efter hvad jeres mål er, og hvordan jeres case ser ud, for at vi kan opnå de bedst mulige resultater.

Facebook – Det behøver ikke at være kompliceret

“Hos Adtention har vi en simpel proces, hvor du er med hele vejen. For os er det vigtigt, at du forstår vores arbejde, og føler dig inkluderet i hele forløbet. Vi tager altid højde for dine ønsker, når vi laver dine annoncer på Facebook.”

Paid Social Specialist
Maja Husted Gydesen

Startup møde

Det første møde er altid det vigtigste. Her lærer vi dig at kende som kunde, og får de vigtigste ting at vide omkring din virksomhed, så vi sammen kan skabe de bedste resultater. Her skal vi også sikre os vi har alle de nødvendige adgange, så vi er sikre på at vi kan udføre vores arbejde bedst muligt.

Opsætning af annonceringsstruktur

Det er meget vigtigt at annonceringsstrukturen passer til den enkelte case. Det vil også sige, at vi er i tæt dialog omkring dine data og hvilke ting, vi som specialister ved fungerer, og dig som kunde, som ved hvad der giver mest værdi for din virksomhed. Det kan være du som kunde skal have en stor eller lille annonceringsstruktur, og derfor er det vigtigt at vi tilpasser din annonceringsstruktur helt korrekt, alt efter hvilke mål du måtte have, og hvilken case der er tale om. 

Implementering af annoncering

Når vi har færdiggjort annonceringsstrukturen på kundens konto, begynder vi at implementere de forskellige annoncer med billeder/videoer og tekster, der enten er udarbejdet af jer selv, eller er noget vi udarbejder. Det er meget vigtigt for os, at du er med hele vejen igennem processen.

Gennemgang af annonceringen med dig

Vi gennemgår altid alt vores arbejde med nye og nuværende kunder. Det skaber en god dialog omkring, hvad der er blevet lavet, og hvorfor det er blevet lavet. Så har du som kunde også et godt overblik over virksomhedens annoncekonto.

Analyse af annonceringen

Vi bestræber os altid på at du som kunde får mest ud af dine annoncekroner, og det vil også sige, at vi hyppigt gennemgår jeres annoncering og kigger på hvad der performer, og hvad der ikke gør. Ud fra hvad analysen viser, gennemgår vi forbedringsmulighederne med dig som kunde.

Optimering af annonceringen

Optimering af annonceringen på Facebook er altafgørende for at sørge for bedst mulig performance, og det arbejde vi laver for vores kunder, her hos Adtention. Det er blandt andet her vi arbejder på at optimere, så i får mest muligt ud af jeres annoncekroner.

Skab værdi gennem Facebook annoncering

Mange virksomheder bruger Facebook annoncering til at skabe værdi for deres virksomhed og deres kunder, og har stor succes med det. Det er ikke for sent for dig som virksomhed, selvom du ikke er startet på Facebook annoncering endnu.

Der er mange måder man som virksomhed kan måle om Facebook skaber værdi for din virksomhed. Det kan eksempelvis være flere salg gennem jeres hjemmeside, flere kvalificerede leads, flere besøgende i jeres fysiske butik, eller mere trafik til jeres hjemmeside. Det er altid et spørgsmål om, hvad jeres mål er. Oftest vil fokus dog være på at skabe målbare konverteringer, så vi ved om der tjenes penge på jeres Facebook annoncering.

Hos Adtention sørger vi altid for at få forventningsafstemt, i forhold til hvilken værdi vi skal skabe for netop jeres virksomhed, så vi skaber de bedste resultater som muligt for dig som kunde.

Beregn pris

Hvor meget skal du selv gøre?

Maja – Paid Social Specialist

For os er det altid vigtigt, at alle vores kunder er lige så engagerede i at opnå gode resultater for dem selv, som vi er for dem. Det der kræves af dig som kunde, er en tæt kontakt med den tilknyttede specialist, og at du vil være til hjælp med nye kampagner, tilbud, billeder, tekst og forståelse for dine kunder og dine produkter.

Det gør, at vi hele tiden er proaktive, og ikke hænger efter dine konkurrenter. Der er ingen tvivl om, at de cases der opnår de bedste resultater, er dem der er topmotiverede og proaktive.

Jo flere ideer og input du kan give os, som vi eventuelt kan gøre til en del af din annoncering, jo større sandsynlighed er der også for, at vi vil finde lige netop dét, som præcis din målgruppe søger.

Når vi sammen finder frem til det som netop din målgruppe gerne vil se, og som giver den bedst mulige konverteringsrate, så får vi også bedre resultater i sidste ende, og begge parter føler at det er et værdiskabende samarbejde.

Synergieffekter mellem markedsføringskanaler

Forestil dig en verden hvor du selv kan bestemme, hvor mange kunder der kommer ind i din butik. Det er blandt andet den verden, som Facebook kan skabe for dig og din virksomhed. Ved at møde kunderne i øjenhøjde i et personligt regi, hvor du kan komme ud med dine budskaber i en visuel og præsentabel manér. Samtidig vil SEO og Google Ads hjælpe dig og din virksomhed med at fange de kunder, som måske allerede kender dig eller aktivt søger efter noget, som du kan tilbyde dem. De bagvedliggende mekanismer bag de tre platforme, sikrer dig at du kan skaffe nye kunder, samtidig med at du varetager og øger loyaliteten for dine nuværende kunder.

SEO

SEO kan være en af de bærende elementer i din markedsføring. Det kan tage tid at opbygge et godt fundament i SEO-verdenen, men et godt stykke SEO-arbejde resulterer i et meget sikkert og stabilt fundament, som sender en jævn strøm af kvalitets-trafik til din online forretning.

SEO fungerer derved som den kraftfulde dieselmotor i din online forretning, og kan blive din pålidelige og økonomiske løsning for online eksponering og omsætning på lang sigt.

Læs mere om SEO her

Google Ads

Vil du komplimentere din SEO-indsats, eller vil du bare gerne have hurtigere resultater? Google Ads kan fungere som din effektive omsætnings- eller lead-motor, som kan give dig en målrettet eksponering for de kunder, som netop søger efter de ydelser eller produkter, som du kan tilbyde dem.

Google Ads er en effektiv platform til at ”springe over køen” og få en top-placering af dine links på Google, eksponeret for de kunder, som du ønsker at sælge til.

Læs mere om Google Ads her

Skal vi give et bud på din Facebook annoncering?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit projekt, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os Beregn din pris
Indholdsfortegnelse