Corporate branding
Forbrugeren anno 2021 gider ikke bruge tid på virksomheder der er ligeglade eller brands, der ikke kerer sig om andet end profit. I stedet kaster de i stadig højere grad deres surt optjente sparepenge efter dem, der rent faktisk gør en forskel, som rækker længere end blot at være producent af en vare eller service.
Ansvarlighed og transparens er blevet to af de vigtigste langtidssigtede overlevelsesparametre for virksomheder og brands. Hvis ikke du udviser ansvar i hele værdikæden, fra sourcing af råvarer i den ene ende, til miljøkonsekvenser for bortskaffelse eller genanvendelse af produktet i den anden, kan det få konsekvenser. Dine kunder stiller dig til ansvar. Den slags der rammer omdømmet først, pengepungen næst. Tænk Bestseller og Myanmar, så har du et godt eksempel herpå.
Den tendens stiller ikke kun store krav til, hvordan du producerer dine ydelser, men i særdeleshed også hvordan du kommunikerer. Har du styr på din Corporate branding? Ellers kan vi hjælpe.
Kom i kontakt med os