KATEGORI
Google Ads, SEO

KUNDE
Autocentralen

WEBSITE
www.autocentralen.com

Autocentralen ville gerne øge aktiviteten i deres forretning gennem øget online synlighed

Resultater der kan mærkes

Med sin nye hjemmeside, med dertilhørende booking- og søgemodul, samt en omgang søgemaskineoptimering, kan Autocentralen i dag prale af et overskueligt bookingsystem, nem synkronisering af biler, udregning af finansiering og meget andet, der gør livet lettere for deres kunder – Og selvfølgelig for Autocentralen selv.

I dag er Autocentralen en af de mest moderne bilhuse på det store virtuelle marked.

Autocentralen vækstede markant igennem SEO

Udfordringen bestod for Autocentralen i en digital udrulning af deres identitet samt en online rebranding af Syddanmarks største bilhus.

Herunder skulle 8 bilmærker og over 1000 brugte biler markedsføres og 8 forskellige værksteders systemer skulle integreres til booking, prøveture og meget andet.

Holdet bag

Kasper Laugesen

Art Director
kl@adtention.dk

Peter Jørgensen

Head of Web
pj@adtention.dk

Mikael Sørensen

Head of Marketing
mi@adtention.dk

Mette Knudsen

Project Manager (Barsel til sommer 2021)
mk@adtention.dk
76 31 41 32

Kontakt Brian Stein, hvis din hjemmeside trænger til en opdatering.