KATEGORI
Retail, Corporate, Branding, Digital markedsføring, Udvikling

KUNDE
Skioutlet.nu

WEBSITE
www.skioutlet.nu

Outlet koncept får digital indsprøjtning så det sner på bundlinjen

Skioutlet.nu er danmarks største skioutlet med alt til skiferien undtaget høje priser. Fra basen i Odder er vejen ud til de mange ski- og tilbudshungrende danskere todelt. Dels offline og on når road, når de pakker bilen med gode tilbud og åbner shop rundt omkring i haller og messecentre i Danmark, og dels online på skioutlet.nu. Begge steder med besparelser på op til 70% på populære brands som Head, Salomon og Fischer.

Udfordringen
Blot fordi man er outlet, behøver man ikke opføre sig således. Eller se sådan ud for den sags skyld. Det var konklusionen efter første møde med skifolkene bag Skioutlet.nu. De havde brug for en ny fortælling, som ikke kun sagde discount, men også klart kommunikerede, at de godt ved, at det forkerte udstyr kan stikke en skistav i hjulet på enhver skiferie. Og at de ikke synes det er lige meget, hvad du kommer afsted på og i. De rigtige ski, støvler der passer perfekt og godt skitøj fra inderst til yderst, sådan vil de helst sende dig afsted. Kort sagt: kompetent rådgivning – uanset om du handler online eller i deres on the road outlets.

Løsningen

Du kender det sikkert: alt for få, alt for gamle varer. Jo jo, ganske vist til lave priser, men så er det altså også ud af vagten. Sådan glider skiene ikke hos Skioutlet.nu. Her får du ingen dårlige undskyldninger kun et outstanding sortiment af nye varer langet over disken med rådgivning og service i højsæde. Udover kæmpe besparelser selvfølgelig. Alt det pakkede vi ind i en ny identitet med smæk på farver og et moderne og alligevel tidløst logo inspireret af 80’ernes collegelook. Signalet står lysende klart: nok er skiene billige, men SkiOutlet sidder alligevel med forrest i skiliften, når udstyret skal være i orden inden skiferien. Derudover står vi for løbende kampagneudvikling og -eksekvering og implementering af ny E-handelsplatform med øget integration til ERP-systemer og sidst men ikke mindst masser af digital marketing.

+ 212,27%

E-com omsætning

+38,75%

Antal sessioner

+110,20%

Gns ordrestørrelse

+7000

Nye permissions

2,7 til 4,8 ✩

Trustpilot rating

12MDR

Forløb

Holdet bag

Kreativ digital projektleder Dorte Knold

Dorte Knold

Client Manager
dk@adtention.dk
76 31 41 31

Henrik Buelund koncept udvikler og branding

Henrik Buelund

Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk

Rico Kubel

SEO Specialist & Tracking
rk@adtention.dk