KATEGORI
Google Ads, SEO

KUNDE
Autocentralen

WEBSITE
www.autocentralen.com

Autocentralen ville gerne øge aktiviteten i deres forretning gennem større digital synlighed

Resultater der kan mærkes

Med sin nye hjemmeside, med dertilhørende booking- og søgemodul, samt en omgang søgemaskineoptimering, kan Autocentralen i dag prale af et overskueligt bookingsystem, nem synkronisering af biler, udregning af finansiering og meget andet, der gør livet lettere for deres kunder – Og selvfølgelig for Autocentralen selv.

I dag er Autocentralen en af de mest moderne bilhuse på det store virtuelle marked.

Autocentralen vækstede markant igennem SEO

Udfordringen bestod for Autocentralen i en digital udrulning af deres identitet samt en online rebranding af Syddanmarks største bilhus.

Herunder skulle 8 bilmærker og over 1000 brugte biler markedsføres og 8 forskellige værksteders systemer skulle integreres til booking, prøveture og meget andet.

Holdet bag

Brian Stein CEO hos Adtention

Brian Stein

CEO
bs@adtention.dk

Teknologichef Jesper Kaae
Peter webudvikler

Peter Jørgensen

Head of Web
pj@adtention.dk
61 40 45 78

Mikael Sørensen head of marketing hos Adtention A/S

Mikael Sørensen

Head of Marketing
mi@adtention.dk

Kasper Laugesen Art Director i kreativ

Kasper Laugesen

Art Director
kl@adtention.dk

Kreativ digital projektleder Mette Knudsen

Mette Knudsen

Project Manager
mk@adtention.dk
76 31 41 32

Brian Stein CEO hos Adtention

Brian Stein

CEO


bs@adtention.dk

Kontakt Brian Stein, hvis din hjemmeside trænger til en opdatering.