Autocentralen ville gerne øge aktiviteten i deres forretning gennem større digital synlighed
Resultater der kan mærkes
Med sin nye hjemmeside, med dertilhørende booking- og søgemodul, samt en omgang søgemaskineoptimering, kan Autocentralen i dag prale af et overskueligt bookingsystem, nem synkronisering af biler, udregning af finansiering og meget andet, der gør livet lettere for deres kunder – Og selvfølgelig for Autocentralen selv.
I dag er Autocentralen en af de mest moderne bilhuse på det store virtuelle marked.
+57%
Søgeord i top 3
+139%
Organisk vækst
+10%
Flere ordrer
+60%
Flere organiske besøg
Autocentralen vækstede markant igennem SEO
Udfordringen bestod for Autocentralen i en digital udrulning af deres identitet samt en online rebranding af Syddanmarks største bilhus.
Herunder skulle 8 bilmærker og over 1000 brugte biler markedsføres og 8 forskellige værksteders systemer skulle integreres til booking, prøveture og meget andet.
Holdet bag
Brian Stein
CEO
bs@adtention.dk
Jesper Kaae
Peter Jørgensen
Head of Web
pj@adtention.dk
61 40 45 78
Kasper Laugesen
Art Director
kl@adtention.dk
Mette Knudsen
Project Manager
mk@adtention.dk
76 31 41 32