Hvad gør man, når kunden er ligeglad 99% af tiden?
Det er kun, når vandhanen drypper, eller du har hul i tanden, at du har brug for din VVS’er eller tandlæge. Resten af tiden er du fuldstændig ligeglad. Sådan er det også med mekanikere, og Din Bilpartner havde brug for at en anderledes iscenesættelse for at skille sig ud i et ellers generisk marked.
Man får dem hurtigt videre
Adtention udviklede en kampagne, der med charme og humor gør indsigten om, at kunderne er ligeglade 99% af tiden til en fordel fremfor en ulempe.
Løftet til kunden er “HURTIGT VIDERE” – et stærkt løfte, som er nemt at huske, nemt at forstå og nemt at købe ind i. Det er samtidig det budskab, der gennemsyrer kampagnens tone på alle platforme, så man kommer hurtigt videre alle de steder, markedsføringen optræder.
Et 30-sekunders TV spot, YouTube-videoer, korte radio spots, digital annoncering og enkel outdoor print synliggør med en underholdende selvironi bevidstheden om den ellers brændende sandhed:
“Vi ved godt, du er ligeglad. Og når det nu er sådan, så skal vi til gengæld sørge for, at besøget er så effektivt og smertefrit som muligt.“
24.123.872
Digitale eksponeringer
126.785
Relevante besøgende
+55,26%
Flere bookinger
+61,77%
Flere ydelser booket
Holdet bag
Mikael Sørensen
Head of Marketing
mi@adtention.dk
Kasper Laugesen
Art Director
kl@adtention.dk
Henrik Buelund
Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk
Rico Kubel
SEO Specialist & Tracking
rk@adtention.dk
Mette Knudsen
Project Manager
mk@adtention.dk
76 31 41 32