KATEGORI
Strategi, identitet

KUNDE
Hørning Parket

WEBSITE
www.horningfloor.dk

Kunsten at genfortælle en god, gammel historie på ny

Hørning Parket har i år 90-års jubilæum og Adtention kvitterer med en ny identitet og kernefortælling, der skarpt positionerer virksomheden som de dedikerede gulvnørder, de altid har været.

Hørning Parket fremtryller det ene smukke trægulv efter det andet med udspring i stolte håndværkstraditioner og bæredygtig sourcing, og leveret i en kvalitet, der ikke møder ret meget konkurrence ude i den store verden. Den slags kildrer dygtige arkitekter de helt rigtige steder. Særligt, hvis historien fortælles på autentisk vis og pakket ditto ind.

Opgave
I forbindelse med virksomhedens 90-års jubilæum, og en intensiverende strategisk indsats for at få de helt rigtige arkitekter i tale var Hørning Parket på udkig efter en total rebranding og nyfortolkning af grundhistorien. Med fuld respekt for virksomhedens ukrænkelige DNA, naturligvis.

Løsning
Vi kiggede dybt i arkiverne, interviewede alle relevante interne og eksterne stakeholders og fandt snart ud af, at man hos Hørning Parket altid har troet på den lange bane frem for den korte; på kompromisløs kvalitet og det gode håndværk, fordi man simpelthen ikke har kunnet finde ud af andet. Fast forward til i dag og koblet med moderne teknologi, er Hørning Parket derfor i stand til at levere overlegne, skræddersyede og bæredygtige gulvløsninger, der holder – både teknisk og æstetisk – i generationer. For Hørning Parket vil det altid være måden tingene gøres på. Hørning Parket er simpelthen Dedicated hele vejen.

Holdet bag

Brian Stein CEO hos Adtention

Brian Stein

CEO
bs@adtention.dk

Kasper Laugesen Art Director i kreativ

Kasper Laugesen

Art Director
kl@adtention.dk

Henrik Buelund koncept udvikler og branding

Henrik Buelund

Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk

Brian Stein CEO hos Adtention

Brian Stein

CEO


bs@adtention.dk

Kontakt Brian Stein, hvis din hjemmeside trænger til en opdatering.