Et nyt og helstøbt fundament
Det er en kæmpe styrke, når et brands visuelle identitet komplimenterer dét, brandet rent faktisk leverer. For dem, der vælger at bygge nyt fra bunden af, er tillid til husbyggeren derfor alfa og omega. I den sammenhæng, spiller måden, man som typehus-brand kommunikerer og fremstiller sig selv på, en ikke uvæsentlig rolle.
Opgaven
Lasse Larsen kom til Adtention med et ønske om en opstramning af brandets identitet og en fusion af deres forskellige kataloger i ét stort med et mere on-brand og tidssvarende udtryk.
For Lasse Larsen Huse er det trykte katalog nemlig et uundværligt værktøj i jagten på kunder i et stærkt konkurrencepræget typehus-marked. Kataloget er noget af det første, potentielle nybyggere kigger på, når de er i informationssøgningsfasen af beslutningsprocessen.
De bladrer, noterer, og hæfter utallige Post-Its på deres snørklede vej mod den endelige – og store – beslutning om, hvilket hus, de ønsker, og hvem, der skal bygge dét, der skal huse alle fremtidens drømme og store øjeblikke.
Løsning
Dit Hjem – en eksklusiv og minimalistisk coffeetable bog – som elegant kommunikerer, at ja, nok er der tale om typehuse, men langtfra om standardløsninger. Vi har i Dit Hjem fokus på de forskellige nuancer, materialer og ja – personligheder. Der findes nemlig et skræddersyet typehus til alle.
En Lasse Larsens model skal nemlig altid betragtes som et designmæssigt udgangspunkt, en hus-arketype, som herefter kan skræddersyes præcis til den enkeltes behov og ønsker.
Holdet bag
Brian Stein
CEO
bs@adtention.dk
Kasper Laugesen
Art Director
kl@adtention.dk
Henrik Buelund
Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk
Mette Knudsen
Project Manager
mk@adtention.dk
76 31 41 32