KATEGORI
Design, Corporate, Visuel identitet, Webdesign, Print

KUNDE
NormTeknik A/S

WEBSITE
www.normteknik.dk

Nyt, ikke for nyts skyld, men for fremtidens

Kunden

NormTeknik er dygtig b2b-leverandør af norm- og specialdele til industriens maskinpark. Skal normdele leveres korrekt, kræver det udelt fokus på god service, dygtig rådgivning og normdele fra verdens bedste producenter. Noget som Norm Teknik har dyrket religiøst gennem de snart 40 år, virksomheden har eksisteret, hvilket også har gjort dem til et anerkendt navn i branchen.

Udover sikker levering af normdele fremstiller NormTeknik også specialdele og tilpassede normdele, i hånden og på avanceret teknologi, på eget sliberi. Og hele herligheden leveres til alt fra nichéproducenter af fastfoodmaskiner til virksomheder og brands så store, at vi ikke må nævne dem her.

Opgaven

Oprindeligt lød henvendelsen på: “Vi vil gerne ha’ en ny brochure” – men efter et besøg hos virksomheden og efterfølgende dialog, blev ambitionsniveauet hævet markant. Deres gamle look stod ganske enkelt ikke længere mål med den moderne virksomhed, vi så. For nok har en analog tilgang til tingene skabt den succes, de unægtelig er, men det går så stærkt, at NormTeknik skal være skarpe på alle ledder og kanter i dag, hvis de skal opretholde deres position i markedet, og levere normdele lige så overbevisende i morgen.

Løsningen

Transformation fra oldschool maskinværksted til moderne hightech leverandør af norm- og specialdele til en industri, hvor marginalerne tæller. Med en ny corporate identitet og fortælling, der til fulde afspejler ekspertisen, engagementet og den exceptionelle værdi, som NormTeknik formår at levere – trods ægte sønderjysk beskedenhed.

Resultatet

Sammen med Norm Teknik har vi skabt en stærk og fremtidsparat corporate identitet og kommunikationsplatform, der ikke kun afspejler deres historie og ekspertise, men også positionerer dem optimalt for fremtidig vækst og succes. På den digitale marketing-front er vi i gang med trafikskabende og leadgenererende SEO, Linkedin, og e-mail marketing indsats.

Holdet bag

Brian Stein CEO hos Adtention

Brian Stein

CEO
bs@adtention.dk

Kasper Laugesen Art Director i kreativ

Kasper Laugesen

Art Director
kl@adtention.dk

Henrik Buelund koncept udvikler og branding

Henrik Buelund

Conceptual Copywriter
hb@adtention.dk

Kreativ digital projektleder Mette Knudsen

Mette Knudsen

Project Manager
mk@adtention.dk
76 31 41 32

Kreativ digital projektleder Mette Knudsen

Mette Knudsen

Project Manager

76 31 41 32
mk@adtention.dk

Start et projekt med Adtention og lad os sammen udvikle din virksomheds identitet.