Søgenetværk

Under Google Ads har søgenetværket en stor betydning for din annoncering – selvom det måske ikke altid er det du tænker på først. Søgenetværket er Google og andre af Google’s platforme som Maps, Shopping og Billeder – steder hvor potentielle kunder foretager søgninger, og hvor der er stort potentiale i at de kan spotte dig og dine produkter.

Ved at kombinere søgeord med annoncer og søgninger fra din målgruppe, kan du nå dem, og gøre dig selv mere synlig – og vi hjælper dig hele vejen.

  • Google Ads specialister med certificering
  • Bliv mere synlig
  • Funktionelle og professionelle annoncer
  • Ingen skjulte gebyrer
  • Rapporter og dialog
  • Optimér din markedsføring
Bliv klogere på Google Ads hos Adtention
Få et uforpligtende prisestimat
1
2

Hvilken type forretning driver du?

Hvilken type forretning driver du?*

Søgenetværket synliggør din virksomhed 

Søgenetværket er hele det område hvor du potentielt kan fremvise dine annoncer i forbindelse med Google. Google Ads kan både fungere på det der kaldes søgenetværket – Googles egne platforme og kanaler, samt gennem displayannoncering, hvilket er de annoncer du ser på andre hjemmesider, for eksempel som bannere, headere og flere andre.

Annoncering på søgenetværket er noget vi kan varetage – fra opsætning af annoncerne og kampagner til kontinuerlig gennemgang af disse, så vi kan blive klogere på hvad der fungerer for din virksomhed.

Hver måned sørger vi for at fortælle dig hvad der sker og hvordan det går – så er du med på hele rejsen, og vi samarbejder gerne med dig, så du kan bidrage med viden om dit brands og dine produkter, mens vi gør det vi er bedst til.

Læs mere om display annoncering

Sådan arbejder vi med søgenetværket

Nedenfor kan du se nogle af de ting vi arbejder med, når det kommer til Google Ads og søgenetværket. Disse er afgørende – enten i sig selv eller i en kombination, for at du kan få et godt resultat

Søgenetværket og andet Google Ads

Annoncering gennem Google Ads kan også bestå af andre elementer og kanaler til annoncer. Dette giver dig mulighed for at sprede dine annoncer over alle platforme hvor din målgruppe bevæger sig.

  • YouTube Annoncering
    YouTube annoncering er annoncering på YouTube videoer, og er en billig måde at komme i gang med videoannoncer. Her betaler du kun hvis videoen ikke lukkes eller hvis der ses mere end 30 sekunder. Du kan altså brede budskabet og skabe genkendelighed, uden at det bliver for dyrt.
  • App Annoncering
    Hvis du har en app til din virksomhed, kan du også annoncere denne på flere af Googles platforme.
  • Google Shopping
    Google Shopping er en ideel måde at bruge annoncering af produkter på. Hvis der for eksempel laves en søgning på grøn kjole, kan du med annoncer på Google shopping vise en din grønne kjole med et flot billede og en pris, samt et direkte link til hvor den kan købes, øverst på siden.

Der er altså mange forskellige muligheder, og vi hjælper dig gerne med at finde den løsning der passer bedst til dig og din virksomhed!

Vi skaber resultater for dig

Vores mission er at skabe de bedste resultater med Google Ads – derfor er vores mål altid at du får de bedste placeringer i søgenetværket med den mest optimale ROAS til din virksomhed.

4800000 kr

Håndteret spend om året

48%

Gns. forøgelse af ROAS

35%

Gns. flere besøgende

800000

Konverteringer for vores kunder

Adtentions indsats er helt afgørende for vores fremdrift og positive udvikling. Uanset om det er software udvikling eller online markedsføring, så er det med højt engagerede-, dygtige og selvkørende medarbejdere som skaber gode resultater. Absolut en anbefaling herfra”
Rasmus, Solgt.com

Mark Thompson
Senior Google Ads Specialist

Mark hedely Google Ads specialist Adtention digtalt bureau

Hvad koster Google Ads?

Prisen på annoncering med Google Ads på søgenetværket, kan variere meget fra virksomhed til virksomhed. Det kommer an på konkurrenter, ønsket budget og meget andet. Ved Google Ads skal du huske at der skal være et budget til annoncerne, foruden selve prisen. Dette kan justeres efter behov.

Læs mere om pris

Hvorfor bruge søgenetværket til annoncering?

Annoncering på søgenetværket med tekstannoncer, er som nævnt længere oppe en ideel måde at vise sine produkter, services eller virksomhed frem på.

Du har mulighed for at fastsætte et budget der passer til dig, og bruge søgeordsanalyse til at finde en fremgangsmåder der passer til budgettet. Store søgeord som sko, tøj og biler, kan være dyre at annoncere på, men der findes ofte store, undervurdere søgeord, som du kan bruge til at fange din målgruppe.

Hos Adtention er vores Google Ads specialister altid klar til at lave en løsning der passer til dit behov og dit budget.

Skal vi lave annoncer for dig?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit projekt og dine annoncekampagner, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os Beregn din pris
Indholdsfortegnelse