Kampagneobjektiver
Kampagneobjektiver er der hvor du definerer den overordnede kampagne, som du gerne vil bruge til målretningen af dine annoncer.
De mest brugte kampagneobjektiver er konverteringer, leadgenerering, salg fra katalog og trafik. Der er stor forskel på hvad du vælger af kampagneobjektiver, fordi Facebook leverer dine annoncer til målgrupper, hvor de finder de personer der er mest relevante for det kampagneobjektiv du har valgt.
Du skal have en bevidsthed om hvilket objektiv du vil have, og hvordan du udfører det. Det er en dårlig idé at vælge trafik som kampagneobjektiv, hvis du faktisk hellere vil have konverteringer. Det er fordi Facebook optimerer bedre efter konverteringer hvis du vælger konverteringer som kampagneobjektiv.
Vil du blive klogere på dette? Læs med nedenfor, og bliv endnu skarpere på kampagneobjektiver.
- Fuld kontrol over dit spend
- Performanceorienteret annoncering
- Fuld ejerskab af din annoncekonto & pixel
- Facebook annoncering til netop din målgruppe
- Hjælp til annoncegrafik & annoncetekster
- Kompetent rådgivning
- Step-by-step gennemgang ved opstart
- Dialog hver måned