Integreret markedskommunikation i alle brancher
Hvad er integreret markedskommunikation? Og hvorfor er det værd at bruge sin tid på som virksomhed? Integreret markedskommunikation er en metode hvor man samler og integrerer sine forskellige markedsføringskanaler, så de går op i en højere enhed. I stedet for at du har flere forskellige kanaler som du arbejder med hver for sig, giver en integreret strategi et uniformt billede af de virksomhed, og hjælper din målgruppe igennem kunderejsen helt gnidningsfrit, hvor de forskellige kanaler og platforme understøtter hinanden helt perfekt.
Hos Adtention kan vores markedsføringsspecialister hjælpe jeres virksomhed med at forene jeres markedsføringsstrategi, så i undgår støj i jeres kommunikation og kan brande jeres virksomhed ensartet, ligegyldigt hvor i befinder jer.
Ved at kombinere kreative, strategiske og markedsføringsmæssige kompetencer, hjælper vi jeres virksomhed med at få et tydeligt billede og brand, som i kan videregive til jeres kunder og målgruppe. I er altid velkomne til at kontakte os, hvis I vil vide mere om integreret markedskommunikation.
- Ingen binding
- Strategi og analyse
- Fokus på kvalitet
- Transparente og forståelige processer
- Dialog og rapportering hver måned