Remarketing

Med remarketing har du mulighed for kun at ramme brugere der allerede har besøgt eller fortaget et køb på jeres side. Her undgår du at spilde annoncebudgettet på folk der ikke allerede har en interesse for dine produkter.

Hos Adtention kan vi hjælpe dig med at opsætte og optimere dine remarketing-kampagner på enten Facebook, Google Ads eller E-mail markedsføring.

På denne side kan du blive klogere på hvorfor remarketing bør være en del af din markedsføringstrategi.

Hvorfor skal du vælge os til at stå for din markedsføring?

  • Bliv mere synlig online
  • Funktionelle og professionelle annoncer
  • Ingen skjulte gebyrer eller uforudsete regninger
  • Månedlige rapporter og dialog
  • Optimér din markedsføring
  • Adgang til specialister inden for alle markedsføringskanaler
Kontakt os
Få et uforpligtende prisestimat
1
2

Hvilken type forretning driver du?

Hvilken type forretning driver du?*

Hvad er remarketing?

Du har sikkert allerede på nuværende tidspunkt oplevet effekten af remarketing på egen krop. Mange større webshop sider benytter sig nemlig af denne form for markedsføring. Måske har du været inde og kigge på et produkt, hvor du så efterfølgende bliver fulgt rundt på nettet med annoncer på lige præcis dette produkt.

Det er faktisk præcis hvad remarketing har til formål at gøre. Remarketing anvender den data som brugerne efterlader på hjemmesiden til lave målrettede annoncer på produkter som den potentielle kunde allerede har vist interesse for.

Det er altså et oplagt valg hvis du ønsker at lave salg, fremfor hvis du blot ønsker at øge kendskabet til et produkt.

Læs mere om Google Ads

Valg af kanal for remarketing

Nedenfor kan du se nogle af de ting vi arbejder med, når det kommer til Google Ads og søgenetværket. Disse er afgørende – enten i sig selv eller i en kombination, for at du kan få et godt resultat af din annoncering

Hvor lang tid tager det at få resultater med remarketing?

Remarketing er en af de få markedsføringsstrategier der nærmest kan vise en effekt med det samme. Grunden til at remarketing ofte fungerer hurtigt skyldes, at den allerede på nuværende tidspunkt ved hvilke emner den skal ramme, og derfor ikke skal til at indsamle data, før den rammer de rigtige brugere.

Remarketing skal dog stadig finpudses i forhold til brug af budget og valg af produkter man annoncere med. Der kan altid optimeres på kampagnerne for at opnå bedre resultater.

Remarketing der giver resultater

Træt af at miste salget når kunderne forlader din hjemmeside efter at have reageret på din marketing indsats? Med Remarketing fra Adtention får du det fulde udbytte af din markedsføring, som lokker kunderne tilbage til dig.

4800000 kr

Håndteret spend om året

48%

Gns. forøgelse af ROAS

35%

Gns. flere besøgende

800000

Konverteringer for vores kunder

Adtentions indsats er helt afgørende for vores fremdrift og positive udvikling. Uanset om det er software udvikling eller online markedsføring, så er det med højt engagerede-, dygtige og selvkørende medarbejdere som skaber gode resultater. Absolut en anbefaling herfra”
Rasmus, Solgt.com

Mark Thompson
Senior Google Ads Specialist

Mark hedely Google Ads specialist Adtention digtalt bureau

Hvad koster remarketing?

Prisen på remarketing kan variere meget fra virksomhed til virksomhed. Mængde af besøgende, hvor mættet marked er i forhold til jeres produkter samt valg af kanal / kanaler man ønsker at benytte. Vi har eksempler på priser ned fra 2.500 DKK og op til 10.000+ så det afhænger meget hvad i som kunde har brug for.

Vi skræddersyer altid vores tilbud til den specifikke kunde, alt efter behov. Så vi kan derfor ikke give en fast pris på hvad det vil koste for jeres virksomhed, men det er også det der er med til at sikre, at i får en løsning, der passer præcis til jer.

Du kan selvfølgelig altid kontakte os, så kan vi kigge nærmere på hvad der giver mening og hvad der ikke giver mening for jer.

Læs mere om pris

Hvorfor bruge remarketing?

Remarketing er en af de eneste måder man kan fange kunder der allerede har forladt butikken.

Kunden har allerede vist interesse for produktet, så man behøver ikke give kunden en grund til at købe produktet. De er allerede langt i købsprocessen og ved hvad de vil have. Nu skal de bare lige mindes om det igen.

Remarketing har vist sig at være et fantastisk værktøj til at øge salget. Det har vi mangler eksempler på fra vores kunder. Det er helt sikkert en markedsføringsstrategi der værd at tage et kig på – også for jer!

Skal vi lave remarketing for dig?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit projekt og dine annoncekampagner, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os Beregn din pris