Kreative løsninger til din virksomhed

Adtention er et digitalt reklamebureau med fokus på hvordan understøtter kreativiteten og det konceptuelle de digitale muligheder. Hvordan du som kunde kommer fra den kreative ide, til udfoldelse i markedet.

Med over 30 års erfaring indenfor reklame branchen og kunder som Intersport, Jotun, Eurodan huse, Legoland ved vi, hvordan man kommer i mål med dit projekt, om det er koncept, kreativtet, design eller content marketing du har behov for.

  • 30+ års erfaring
  • Kompetent rådgivning
  • Prisvindende kreativitet
  • Transparent proces
  • Fast kontaktperson

Sådan arbejder vi med kreativitet

Hos os arbejder de digitale, kreative og udviklerne tæt sammen. Årsagen er simpel, vidensdeling fra de uundgåelige facts og data i markedet sammen med de kreative tanker skaber en større synergi i skabelsen af et nyt koncept, ide, eller reklamefilm.

Ved opstart af et projekt vil vi altid dedikere et hold af specialister og kreative samt en kontaktperson der står for at drive og forme projektet.

Vi har klare forvetninger til os og dig som kunde igennem vores process over forløbet, som i 5 grove træk er; indledende møde, Workshop, Oplæg, Eksekvering, Analyse. Igennem denne process sikre vi at vi forstår hele konceptet, levering og en god dialog med jer som kunde.

Som vi plejer at sige; “Du skal erobre hjerter, før du erobrer markedsandele”, det gælder også os, når vi skal vise vores værd til at løfte din opgave og erobre din virksomheds hjerte.

  • 360 graders rådgivning
  • Digital mindset
  • 200+ kunder
  • Ingen binding
Læs om vores proces

Hvad kan vi tilbyde dig?

Færdigt arbejde!

Sådan ser slagkraftig markedsføring ud, hvis du spørger vores kunder. Dyk ned i nøje udvalgte cases fuldstændig blottet for selvforherligelse. Kun ren og skær effekt.

Følg tidsånden

Der er travlt. Beslutninger skal tages hurtigt samtidigt med, at der er mere af alt at vælge mellem end nogensinde før. Det er vores hverdag, uanset om vi sidder som en virksomhed, der skal sælge – eller om vi står på gulvet og er forbrugere, der skal købe. Tiden arbejder mod os alle.
Det er tidens ånd.

Så hvordan får vi tiden til at arbejde for os uden at få den til at stå stille?

Og vel at mærke uden selv at gå i stå og blive overhalet af andre, der allerede har taget tidsånden i hånden og flyver i fuld fart mod nye medieplatforme, markedstiltag og forretningsmodeller?

Som reklamebureau handler det – som for alle – om at følge med tiden.
Og det gør vi ikke uden at tilegne os ny viden, lytte og finde ny inspiration fra både nationale og internationale markedsledere og innovatører.
Alt det vil vi gerne dele med dig.

Mere om Adtention

Vi har skabt processen for at levere et fantastisk produkt

“Med den rigtige proces, sikre vi høj levering for både kunden og for os selv. Kunden ved hele vejen igennem hvor vi er med projektet, og hvornår de skal allokere tid til projektet. Processen bliver altid fuldt op med en tidsplan for at have klare forvetninger til samarbejdet.”

Adm. direktør
Brian Stein

Indledende møde

Vi bruger det indledende møde til vi høre om din opgaves omfang, og hvordan vi som reklamebureau kan hjælpe dig. Det er også her vi finder ud af hvilket resourcer vi skal have tilknyttet projektet, og forberede os til workshoppen hvor vi har analyseret og forberedt vores tanker.

Workshop

Inden workshoppen vil der blive fremsendt en agenda som indeholder evt. spørgsmål fra det indledende møde, som du som kunde skal forholde dig til inden mødet. Workshoppen bliver brugt til at sikre forståelse hele vejen rundt og lægge evt. løsninger frem som vil blive brugt til oplægget.

Oplæg

Her vil vi fremvise hvordan vi løser jeres projekt igennem en præsentation med vores kreative udlæg på løsningen, her vil samtidig være et budget og tidsramme inkluderet.

Eksekvering

Som det støreste er trinene, vil der her blive ekskeveret på det godkendte oplæg udfra budgetrammerne og oplægget.

Analyse

Efter eksekveringen er startet iht. branding vil der blive analyseret på de initiativer der er blevet sat i værk og reflekteret over eventuelle tilretninger

Har vi ikke besvaret alt endnu?

Vi elsker at rådgive og fortælle om hvad vi kan, men hvis vi skal forklare alt vil denne underside komme til at fylde alt for meget.

Hvis vi ikke har fået forklaret alt, og du stadig har nogle spørgsmål, så er du mere end velkommen til at ringe til os og få rådgivning gratis.

Kontakt os
Hvor gør i med billeder?

Det kan være forskelligt alt efter hvilken opgave vi løser. Vi har samarbejde med forskellige fotografer alt efter hvilken stil billederne skal have, og hvad formålet er. Oftest under en kreativ proces anbefaler vi at få taget nye billeder. Hvis din virksomhed i forvejen allerede har en høj kvalitet af intern materiale, vil vi gerne kigge ind om dette kan anvendes. 

Anvender I mediebureau?

Nej, det gør vi ikke. Vi håndtere selv hele processen intern, hvortil vi planlægger hele processen fra start til slut med kampagner, markedsføring, tv kampagner ol.

Hvem har rettighederne på det materiale vi udarbejder?

Efter accept og effektiv betaling vil du som kunde eje det materiale vi laver.

Vi er stolte af vores danske designere og kreative hoveder – Vi outsourcer ikke

Vi har bevidst valgt ikke at outsource vores designere, og kreative talenter. Synergien ved at have samlet alle specialister i et hus, og den danske kvalitet vil ikke kunne opnåes andre steder.

Samtidig kan du forvente en enkel og klar kommunikation både internt ved os, men også til dig, hvor spørgsmål hurtigt kan besvares og rådgives korrekt.

På den måde kan vi sikre, en høj kvalitet og levering.

Skal vi give et bud på dit kreative projekt?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit hjemmesideprojekt, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os
Indholdsfortegnelse