Boost din forretning med Google Ads og få maksimal værdi for dit budget

Vil du annoncere online og gøre det effektivt, så kommer du ikke udenom Google Ads. Med en skarp og opdateret Google Ads-strategi møder du din målgruppe i det helt rette øjeblik. Lige der, hvor de søger efter det, du tilbyder. Og du betaler kun for de klik, der skaber reel trafik til din side. Temmelig smart, uhyre effektivt og frem for alt resultatorienteret – men kun med et godt digitalt bureau i dit ringhjørne.

  • Ingen binding
  • Kompetente webudviklere
  • 300+ hjemmesideprojekter
  • Fokus på kvalitet
  • Transparente processer
  • Fast og løbende dialog
Kom i kontakt med os

Mere end bare annoncer – vi skaber vækst

Google Ads er mere end at byde på søgeord – det handler om strategi, relevans og konstant optimering. Vores specialister arbejder systematisk med alle aspekter af Google-platformen for at sikre dig de bedste resultater. Vi holder os konstant opdaterede på nye tendenser og justerer din annoncering i takt med udviklingen, så du altid er foran konkurrenterne.

Når vi optimerer dine kampagner, ser vi på hele kunderejsen – fra søgeord og annonceindhold til landingssider og konverteringsrater. Det betyder, at vi ikke kun fokuserer på at skaffe klik, men på at tiltrække de rigtige besøgende, der rent faktisk bliver kunder.

Læs mere om hvordan vi vil gøre

Hvad kan vi tilbyde?

Adtention er et digitalt bureau, men lige så meget et webbureau. Vi tilbyder ikke blot webudviklning, men kan assistere dig fagligt og personligt fra A til Z undervejs i processen. Fordi vi som bureau indeholder al kommunikation og de fornødne fagligheder i samme hus, gør det, at ingen bolde bliver tabt imellem stolene, og kommunikationen mellem de forskellige produkter er klar og fejlfri.

Få en professionel hjemmeside fra et webbureau

Hvad er en professionel hjemmeside? Det spørgsmål har vi tit fået stillet, og det kan være svært at definere. Laver du en sort/mørk hjemmeside i Danmark, kan hjemmesiden udtrykke eksklusivitet og gøre produktet spændende, men gjorde du udelukkende det samme i Kina, vil hjemmesiden typisk blive taget negativt i mod, da det er farven på deres dødsgud. Er webbureauets hjemmeside så professionel eller ej, hvis hjemmesiden skal bruges i begge lande?

En professionel hjemmeside er for os en hjemmeside, hvor der er blevet tænkt over detaljen og gået i dybden fra start. Det betyder, at formålet med din hjemmeside, og de specifikke ønsker, du som kunde har til os som webbureau, stemmer overens.

Der skal herske synergi mellem dit produkt og designet på din hjemmeside, og så skal vi naturligvis finde ud af, om du ønsker en salgsplatform eller et digitalt visitkort. Vigtigst for begge er det dog, at din nye hjemmeside matcher din målgruppe og at der er fokus på konverteringer.

Med mere end 300 færdiggjorte hjemmesider som webbureau, er vi selvsikre i vores proces og måden, vi løser projekter som dit på – og skulle du ønske noget helt specielt, er vi sikre på, at det også er en opgave, vi sammen kan løse.

Udregn pris på din hjemmeside

Vi er dit webbureau fokuseret på vækst

At sige, at alle kan bygge en hjemmeside der kan skabe kunder til dig, er ligesom at sige, at alle kan indrette en butik. Det kan de sikkert godt, men resultatet vil variere efter mange forskellige parametre.

Vi arbejder ikke baseret på mavefornemmelse og flygtige konklusioner, men data og analyser foretaget af vores udviklings- og marketingafdeling. Herigennem har vi lært tips, tricks og tilgange, der markant øger konverteringsgraden på din hjemmeside. Det lyder simpelt, men at have en knap der enten er hvid eller grøn, kan gøre en kæmpe forskel. Men det er mere end dét – som dit webbureau kan vi hjælpe dig med at tilrettelægge og designe hele den tiltænkte brugerrejse, du ønsker, at dine besøgende skal fuldføre.

57%

Gns. højere konverteringsrater

10%

Gns. hurtigere websites

30%

Øget organisk omsætning

40 kr

Lavere omkostninger pr. lead

“Adtention har stået for hele processen med analyse, implementering og optimering af strategien, der i fællesskab er blevet lagt””
Rasmus, Solgt.com

Marcus – Projektleder i Web

Hvordan vælger du det rigtige webbureau?

Som vi tidligere kort berørte, kan det være svært at finde et webbureau, der ikke bare lover guld og grønne skove. Her får du, baseret på vores egen erfaring, nogle af de spørgsmål og punkter, du bør være opmærksom på, når du vælger dit kommende webbureau.

  • Spørg ind til timeantal 
    De fleste webbureauer sender en endelig pris – og prisen er ganske rigtig nok vigtig for langt de fleste kunder. Men prøv istedet at spørge indtil antallet af timer, de forventer, din opgave tager. På baggrund af timeantallet kan du typisk vurdere, om det er et seriøst webbureau, du taler med – og i lighed hvis det omvendte er tilfældet. Har webbureauet f. eks givet en pris på 10.000 kr for en hjemmeside, men forventer, at arbejdet tager dem 50 timer at udføre, er deres timepris 200 kr. ekskl. moms. Det kan man næppe drive en forretning på. Loves du i denne pris samtidigt et design, webudvikling, programmering, og kvalitetskontrol, er der ikke ret mange timer fordelt på de opgaver. så vil det blive en hade opgave for webbureauet, og dermed vil processen fejle og du vil få et dårligt produkt. Hvis du samtidig er lidt kvalitetsbevidst, så vil der altid komme min. 5-10 timers dialog under forløbet samtidig, for at finpudse systemet til dine ønsker, det er 1/5 del af det samlet time budget.
  • Skal mit webbureau have en projektleder?
    Hos Adtention elsker vi vores udviklere, men vi må indrømme, at de også taler et andet sprog. Ved at have en projektleder som bindeled mellem dig som kunde, og de udviklere, der skal løse opgaven, undgår du de typiske sproglige og kommunikative udfordringer, der kan opstå i komplekse tekniske miljøer. Vores erfaring siger os derfor, at det for en sømløs proces er vigtigt, at der for kunden er en projektleder tilknyttet bureauet, så dialogen varetages i et neutralt mellemlag. 
  • Er det mig der ejer hjemmesiden bagefter?
    Typisk ser vi, at mange webbureauer ejer det færdige produkt. Det fremgår typisk af kontrakten, og står altid med små bogstaver eller skrevet i et kringlet, juridisk sprog. Det betyder også, at hvis du en dag ønsker at skifte webbureau, betaler du en ekstra regning for at få frigivet din hjemmeside og dens indhold. Som kunde hos et webbureau som Adtention, ejer du selv din hjemmeside og dit indhold.
  • Er systemet uden binding?
    En hjemmeside er typisk en engangsbetaling. Der er hos langt de fleste webbureauer mulighed for at tilkøbe serverplads, e-mails og andre tredjepartsprogrammer, der kan lægges oveni engangsprisen. En hjemmeside bør ikke koste noget månedligt.

Man skal også være opmærksom på om man vælger et webbureau københavn eller i Jylland, årsagen er prisen oftest variere 20-30%.

Alle disse områder er naturligvis noget, vi arbejder benhårdt for at imødekomme og løse for de kunder, der kommer til os i Adtention.

Læs mere om SEO tidsforløbet

Mød et webbureau med fokus på helheden

En hjemmeside kan have mange forskellige formål, og mange forskellige udgangspunkter og funktioner. Det er vigtigt at få disse defineret i opstartsmødet for at sikre, at der bliver leveret et produkt både vi som webbureau kan stå indenfor, men også dig som kunde.

En successfuld hjemmeside består oftest af 4 elementer:

  • Dit design
  • Dit system
  • Din markedsføring
  • Din indsats

De tre første punkter kan vi som dit webbureau hjælpe dig med. Med både designere, markedsføringsspecialister og udviklere samlet i ét hus, er der fokus på helheden af dit projekt fra begyndelsen. Det indebærer alt fra placeringen af de rigtige elementer, der sikrer, at din markedsføring fungerer bedst muligt, til udvikling af din hjemmeside til hastighedsoptimeringen af systemet for at øge sin SEO, men også din performance på Google ads og andre medier.

Med interne læringsdage sørger vi for, at både vores udviklere, designere, tekstforfattere, marketingnørdre og husets andre specialister altid er klædt godt på, så vi sammen kan varetage udviklingen af dine web-relaterede aktiviteter.

Med Adtention som dit webbureau får du opgaverne løst med en helhedsorienteret tilgang, og din virksomhed får en stærkere rygrad end de konkurrenter, du er oppe mod.

WordPress hjemmeside

Næsten halvdelen af verdens hjemmesider er bygget i WordPress. Det er der mange gode grunde til. WordPress giver stor fleksibilitet i udviklingen af systemet, og er som tommelfingerregel enormt brugervenligt for både dig og dine besøgende. Systemet har millioner af udviklere koblet på verden over, der kontinuerligt videreudvikler systemet. Dermed er du altid sikret et opdateret produkt.

Læs mere om WordPress hjemmesider

Laravel hjemmeside

WordPress passer naturligvis ikke til alt, og som dit webbureau er vores vigtigste opgave, at rådgive dig korrekt (og så er det naturligvis sjovere for os begge to, hvis vi også kan føre rådgivningen ud i livet). Derfor udvikler vi også i Laravel, de egner sig odt til hjemmesider, der kræver større og mere tekniske løsninger, eller til hjemmesider med et større datagrundlag.

Læs mere om Laravel hjemmeside

Skræddersyede løsninger

Vink farvel til standardløsninger og “one size fits all”. Med Adtention som dit webbureau, får du skræddersyede løsninger pakket ind i kompetent rådgivning, høj faglighed og et bredt kompetenceniveau. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du mangler et skræddersyet tilbud på din unikke løsning.

Læs mere om backend udvikling

Skal vi give et bud på dit digitale projekt?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit projekt, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os Beregn din pris
Indholdsfortegnelse

Hvad er et webbureau?

Et webbureau er et bureau der yder fuld service indenfor design, programmering og har forretningsforståelse i hvordan du driver en virksomhed online. Samtidig kan et webbureau sætter sig i dit sted, og guide dig til de rigtige løsninger.

Den største rolle for et webbureau er at forstå dine behov og ønsker og omsætte dem til digitale løsninger som giver dig virksomheder værdi enten igennem salg, leads, eller branding.

Der findes mange forskellige programmeringssprog, og hertil er webbureauer specialiseret i de sprog som bliver brugt indenfor WWW(world wide web) og som understøttes af browsere.

Et webbureau kan oftest levere alt fra hjemmesider til webshops, samt system udvikling hvis du har brug for et administrativ system. Systemer behøves ikke længere at blive udviklet som programmer du skal hente og installere. Brugerfalden er nemmere tilgængelig igennem en browser, hvilket også gør at et system er bedre stillet igennem et webbureau.

Der er også mange bureauer der understøtter markedsføring som google ads, Facebook annoncering ol.

Gør det noget hvor mit webbureau er placeret?

I nutidens verden, med Skype, Google Hangout, Zoom, Microsoft teams, har det ingen betydning hvor ens webbureau er placeret. Der kan sagtens være 100 km mellem parterene og stadig blive leveret et vellykket webprojekt. Det er vigtigt hvis du vælger et webbureau langt væk fra din lokation at de har styr på deres process. Uden en udførlig process, vil samarbejdet kun blive besværliggjort og bestemt hvis der er afstand imellem parterne.

Webbureau københavn eller kolding?

Som nævnt tidligere har lokaliteten ikke en stor betydning så længe det bureau du vælger har en udførlig process for at sikre et vellykket projekt. Det vil sige om du er bosat i københavn eller århus kan vi godt hjælpe dig trods vi er placeret i Kolding.

Hvis du vælger et webbureau københavn vil du også opleve at prisen oftest er højere, kontra hvis du vælger et Jysk bureau. Oftest er de københavnske priser 40-50% højere end hvad de er i Jylland, på trods af produktet er det samme.

Det kan derfor give god mening at få et bud fra et bureau i københavn og samtidig også fra Jylland. Her vil du kunne sammenligne referencer, priser og den tryghed du får dannet i opstartsmødet.

Er der forskel på et markedsføringsbureau og webbureau?

Forskellen mellem et webbureau og markedsføringsbureau, et webbureau som nævnt tidligere arbejder med design, programmering/udvikling og digitale løsninger. Et markedsføringsbureau arbejder primært med markedsføring indenfor de digitale medier, eksempelvis SEO, Google Ads, og Facebook annoncering ol.

Der er mange bureauer der har begge services(programmering og markedsføring) i samme virksomhed ligesom eksempelvis Adtention. Årsagen er simpel, synergien giver nemlig en kæmpe gevinst til dig som kunde.

Ved at have begge afdelinger gør det at den hjemmeside du får bygget er forberedt til at håndtere din marketing i forvejen, og at udviklingsafdelingen ved hvordan de skal tilpasse hjemmesiden til SEO. Samtidig gør det også, at kommunikationen internt i virksomheden gør det nemmere for dig som kunde at du har en partner du skal gå til. Til sidst og ikke mindst, hvis der bliver fundet fejl på din hjemmeside under markedsføringen vil det være muligt at løse det med det samme.

Webbureau eller freelancer?

Der kan være både fordele og ulemper ved at vælge et bureau kontra en freelancer. Ved et webbureauer får en utrolig bred viden, eftersom man ikke kun er tilknyttet 1 person, men et helt team som man kan trække viden fra og hjælpe med at understøtte den løsning du ønsker. Ydermere har man også redundans sikring i form af sygdom hvor et webbureau har en agilitet med at kunne ombooke og få andre udviklere til at overtage processen. Et webbureau har oftest også designere siddende internt, hvorimod en freelancer skal ud og benytte en fra sit netværk hvor der kan ske en kommunikationsbrist.

Hvis vi derimod kigger fra den anden side, vil en freelancer oftest koste mindre penge end et bureau. Mange freelancere har valgt det erhverv fordi de elsker selv at styre deres tider, hvilket også vil sige de er mere agile kontra et webbureau som har åbent fra kl. 8.00 – 16.00. Samtidig er den person der har solgt dig opgaven, den samme som udføre hvilket kan give tryghed.

Konklusion på ovenstående er at en freelancer er rigtig god til enkelte stående specialist opgaver, hvorimod hvis du har en større løsning du vil have med fokus på helheden både hjemmeside, Google Ads, SEO så er et bureau en god mulighed.

Hvad afgør et webbureaus pris?

Det er ingen hemmelighed at et webbureau tager penge for deres løsninger, men prisen bliver oftest dannet på baggrund af bureauets lokation, faglighed på de specialister du skal bruge, og hvor meget tid det enkelte webbureau mener der skal bruges.

Tager man et webbureau i københavn vil prisen automatisk være højere end i Jylland. Men en ting er timeprisen den næste er hvad det enkelte bureau estimere på opgaven. Den primær faktorer er hvor meget tid der estimeres til det enkelte projekt. Hvis flere bureauer byder ind på opgaven og der er 100 timers forskel i opgaven, vil prisen under alle omstændigheder variere markant på trods af timeprisen.

Her er det vigtigt for dig som kunde at tænke over estimatet, hvis et webbureau byder 30 timer på en fuld funktionel webshop med design, så vil du højst sandsynlig gå i vasken enten på deadline eller selve projektet. Årsagen er simpel, et projekt vil eksempelvis se således ud

  • Design: 5 timer
  • Udvikling: 20 timer
  • Kunde dialog: 4 timer
  • Lancering 1 time

Hvis du har bare lidt rettelser til enten designet, til hjemmesiden, eller har brug for ekstra assistance til at anvende systemet vil tidsplanen skride, og bureauet du har valgt vil begynde at underlevere fordi det blive en underskudsforretning.