SEO Odense

Vil du også have topplaceringer med SEO i Odense? Så er du kommet til det helt rette SEO bureau. Når du ønsker at få gode placeringer i de organiske søgeresultater på Google, og de resterende af søgemaskinerne, så er det nødvendigt at optimere din hjemmeside ud fra de retningslinjer som Google gør brug af.

Vi hjælper dig gerne med at tage dine placeringer til nye højder, og samtidig med at skabe større omsætning, så du kan mærke vores arbejde på bundlinjen. Det er vigtigt for os, at det giver mening for at dig, at du benytter os til at lave SEO på din hjemmeside.

  • Ingen binding
  • Kompetente webudviklere
  • 300+ hjemmesideprojekter
  • Fokus på kvalitet
  • Transparente processer
  • Fast og løbende dialog
Kom i kontakt med os
Få et uforpligtende prisestimat
1
2

Hvilken type forretning driver du?

Hvilken type forretning driver du?*

Effektiv SEO med målbar effekt

Hvordan laver man en søgeordsanalyse visualisering

Når vi skal fungere som dit SEO bureau, er det vigtigt at vi måler på de rigtige KPI’er, og at vi arbejder ud fra en strategi, der giver dig værdi. Derfor er det også vigtigt at vi har en tæt dialog omkring, hvilke relevante søgeord der er vigtigst virksomheds hjemmeside så i kan få mere omsætning eller flere leads.

For at vi kan opnå de bedste placeringer, er det nødvendigt at fokus bliver lagt på emner/søgeord, hvor i har mulighed for at rangere, og hvor jeres konkurrenter på de pågældende ikke står så markant stærkere, at i får svært ved at være med.

Skal vi arbejde med lokal SEO, er det ligeså vigtigt at have fokus på de rette søgeord, som det er når det er national og international SEO-optimering. Hvis man bare går efter de store søgeord, som er mere nationale, når man fx kun har et værksted i én by, så vil man ikke få ret meget relevant trafik, og derfor vil antallet af potentielle kunder som rent faktisk bliver til kunder, ikke være særlig stor.

Vi sørger her for, at i får en rapport hver måned, så i kan få indblik i, hvad vi laver, og hvad vores arbejde har resulteret i. På den måde er det også nemmere for jer at forstå hvordan vi bringer værdi til jeres forretning. Vi sørger samtidig for, at vi har fast, løbende dialog med dig, så både vi og dig kan få input til nye tiltag m.m.

SEO Cases

Herunder ser du nogle af vores vækst cases indenfor SEO. Kurven du ser herunder er stigning i organisk trafik, altså trafik fra Google som kommer igennem SEO.

 

Skioutlet fik en 360 graders overhaling med alt fra koncept til branding, digital markedsføring og ikke mindst SEO. Ovenfor ser du, hvordan SEO på bare 1 år gjorde en markant forskel for Skioutlets trafik i deres højsæson. Læs mere om Skioutlet her.

Succes med SEO på Solgt.com

 

Solgt.com kom med udfordringen: "hvordan gør vi det så nemt som muligt at sælge sin bil?". Herefter gik vi i gang med både visuel identitet og kreativt koncept, samt digital markedsføring. Gennem vores flere års samarbejde har Solgt.com fået stor succes på deres organiske indsats. Her kan du læse mere om casen.

Organisk vækst med SEO fra Adtention på DinBilpartner

 

DinBilpartner har efterhånden været kunde i huset i flere år. Her har vi også været med hele vejen rundt. I løbet af 2022 lancerede vi en ny hjemmeside til dem, og det er med til at bære yderligere frugt på det SEO arbejde vi foretager. Vil du vide mere? Læs mere om casen her.

Mikkel – SEO Specialist

SEO Specialist - Mikkel

Sådan sørger vi for bedre placeringer

For at opnå gode placeringer i søgemaskinerne kræves forståelse for flere faktorer indenfor SEO (SEO står for search engine optimization), som konstant ændrer sig. Nogle centrale områder er:

Meta-titler og beskrivelser

Disse hjælper Google med at forstå, hvad din side handler om, og sikrer at brugeren ser relevante søgeresultater. Korrekt udfyldte titler og beskrivelser tiltrækker brugere og forklarer, hvorfor de skal vælge netop dit indhold.

Linkbuilding

Links fra andre hjemmesider øger din hjemmesides troværdighed og relevans for Google. Det er som at få anbefalinger, jo flere og jo mere relevante links, jo bedre forstås dit website af søgemaskinerne.

Undgå duplikeret indhold

Kopiering, selv internt på dit site, kan straffe din placering. Google prioriterer unikt indhold for at give brugere den bedste oplevelse.

Dette er blot nogle af de metoder, der kan forbedre din placering. Den præcise tilgang afhænger af dit websites nuværende status og eventuelle problemer, der skal adresseres. Bliv synlig med SEO. Når du skal tops i din branche – vælg Adtention.

Cykelbåd på tur på Odense å

Skal vi give et bud på dit SEO projekt?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit SEO projekt, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig til at få endnu bedre placeringer. Selvom vi befinder os i Kolding er vi klar på at være dit SEO bureau i Odense.

Kontakt os
Indholdsfortegnelse

Frisk på mere?

Under online markedsføring, eller online marketing, hører en bred vifte af medier, og dermed også en lang række muligheder for at lokke flere kunder til butikken, som kan øge omsætningen via jeres hjemmeside. Her er der tale om fx Google Ads, Facebook annoncering, e-mail markedsføring og mange flere.

Der kan være en god synergieffekt imellem SEO, og flere af disse medier, og derfor kan man med fordel benytte mere end bare en af dem, og få mere ud af dem hver især. Du kan læse lidt mere om nogle af de forskellige medier herunder:

Google Ads

Disse er de annoncer som du typisk ser i toppen af Google. Det kan enten være som tekstannoncer, eller som produkter der vises i den karrusel, som ofte vises i toppen af søgeresultaterne. Dog indebærer det også det der hedder display annoncering, samt annoncering på YouTube.

SEO og Google Ads er to medier/kanaler, som har rigtig gode synergieffekter imellem sig. Det skyldes, at man kan få mere ud af ens annoncekroner på Google Ads, hvis man optimerer indholdet på ens side. Derfor kan disse to medier i kombination med hinanden give rigtig god mening.

Facebook annoncering

Med annoncer på Facebook er der flere muligheder for yderligere at udnytte den trafik du allerede får, og det giver mulighed for at du kan ramme præcis din målgruppe med annoncer, som er skræddersyet til dem.

Det der også gør det attraktivt er, at du kan annoncere mod brugere som allerede har besøgt jeres hjemmeside. Derfor er der større sandsynlighed for, at de vil konvertere, hvis de bliver eksponeret for jeres virksomheds annoncer. På den måde kan man potentielt transformere brugere, som ikke ville have konverteret, til nye kunder.

E-mail markedsføring

Har du mange brugere som har skrevet sig op til jeres nyhedsbrev, men ser ikke rigtigt det store afkast på disse? Så kan e-mail markedsføring være en mulighed for at konvertere nogle af de brugere, som er skrevet op allerede, til nye kunder. Det kan være oplagt for både at skabe noget troværdighed hos dine brugere, men også for at skabe mere salg gennem dem, som allerede er skrevet op til jeres nyhedsbrev.