Få en gratis hjemmeside analyse

Der bliver gennemsnitligt udviklet 572.000 hjemmesider hver dag, ifølge siteefy. Det betyder at man bliver nød til at have det bedste produkt, følge de nyeste tendenser, bedst optimering og være i toppen på mange punkter for at skaffe kunder og trafik samt skabe interesse ved kunderne.

Ved at udvikle hjemmesider til det bedste udgangspunkt, får man både mere ud af ens annoncekroner, man stiger i de organiske resultater, og ens virksomhedsidentitet bliver afspejlet korrekt for de besøgende.

Vi ønsker at yde den bedste service, og derfor tilbyder vi en gratis hjemmesideanalyse for at sikre at du får mest muligt ud af den trafik du har i dag, men også dine annoncekroner.

  • Ingen binding
  • Kompetente webudviklere
  • 300+ hjemmesideprojekter
  • Fokus på kvalitet
  • Transparente processer
  • Fast og løbende dialog
Få gratis hjemmeside analyse
0 pladser tilbage

Vi har desværre ikke flere pladser tilbage til check-in. Du kan skrive dig på herunder, og vi kontakter dig næste gang vi åbner op for flere pladser.

  • Hej , modtag digitale dikkedarer, dugfriske nyheder og indsigt direkte til .
  • Hidden

En hjemmeside analyse lavet af professionelle

Ved en gratis hjemmesideanalyse vil du få adgang til viden og erfaring fra 300+ hjemmeside- og webshop projekter som vores webbureau har lavet. Hjemmeside-analysen indeholder en video der tager op til 30 minutter, hvor en specialist vil gennemgå din hjemmeside og analysere hvad der kan gøres bedre og samtidig forklarer de steder der kunne have glæde af optimering. Analysen af hjemmesiden er helt objektiv, og kan som eksempelvis indeholde hvordan du kan øge dine konverteringer, undefrsøge det system du har valgt og hvad du skal være opmærksom på i fremtiden, øge hastigheden, mulige markedsføringsinitiativer, designog opstillinger af dine elementer og meget mere.

Denne hjemmeside-analyse kan du efterfølgende tage med videre til dit nuværende bureau og vi kan naturligvis også komme med vores udlæg på en pris for at forbedre punkter der er blevet fundet og prioritere vigtigheden i det hvis vi understøtter det system du er placeret i.

Hvad indeholder en hjemmeside-analyse?

En website analyse kan indeholde meget forskelligt, alt efter hvad formålet er med din hjemmeside, om du har en webshop eller et informationssite. Herunder kan du læse mere om hvad en hjemmeside analyse oftest indeholder.

Hvorfor er en website analyse vigtigt?

Som nævnt tidligere, estimeres der at blive oprettet 570.000+ hjemmesider hver dag, hvilket også betyder der er høj konkurrence om kunderne online. Derfor er brugeroplevelsen, designet, hastigheden og de teknologier der anvendes vigtigere end nogensinde. Kunderne skal huske din hjemmeside, skal ønske at navigere rundt, læse mere og ikke mindst efterlade en succesfuld konvertering.

Igennem en website-analyse hos os, vil du få en partner til at se hvad der kan forbedres. Vi er kun interesseret i at du får en bedre hjemmeside. Det vil også sige, at vi ikke er farvet på baggrund af tidligere uenigheder, tidligere beslutninger, men vi kun kigger på din hjemmesides fremtid.

Få analyseret din hjemmeside

Hjemmesider bygget til vækst

Hos Adtention udøver vi 360 graders rådgivning, fordi vi både har udvikling, kreativitet og annoncering i et og samme hus. Vi ser ikke kun på ét perspektiv af din digitale tilstedeværelse – eksempelvis hvor god koden er. Vi tager også højde for hvordan dit samlede udtryk er, hvordan din brugeroplevelse er i forhold til din annoncering og hvordan designet afspejler sig i jeres visuelle identitet.

For os handler det ikke om blot at bygge en flot hjemmeside, men at sikre at hjemmesiden overholder de standarder der skal til for at have en høj konvertering, og er tilpasset den branche du er placeret i. Derfor er det også fordelagtigt at lade os lave en hjemmeside-analyse, eftersom vi har det fulde overblik over hvilke tiltag du kan benytte dig af, for at foretage optimeringer der ikke kræver den store investering, men giver resultater på bundlinjen.

+ 27%

konverteringsrate

+47%

load-hastighed

+31%

besøgsvarighed

-15%

Bounce rate

Adtention fra start har været dedikeret på et niveau langt over hvad man kan forvente af et eksternt bureau. Det har skabt en unik løsning, som vi er ovenud tilfredse med og ser et stort potentiale i.”
Rasmus, Solgt.com

Marcus – Projektleder i Web

Hvad koster en hjemmeside analyse?

Som beskrevet tidligere tilbyder vi en gratis 30 minutters gennemgang af din hjemmeside. Denne analyse er en kort gennemgang uden adgang til Google Analytics samt login til hjemmeside. Her kigger vi på de basale ændringer du kan foretage på din hjemmeside for at skabe resultater nu og her, og som vil give en bedre oplevelse for den besøgende hele vejen rundt.

Alt efter dit behov eller på vores anbefaling, kan det være du har brug for en mere dybdegående hjemmeside-analyse, eksempelvis hvis systemet er større, eller hvor vi dykker mere ned i den data du har tilgængelig fra start til slut, så tilbyder vi også mere gennemgående analyser. Disse koster 6.000 – 13.000 kr. ekskl. moms alt efter systemets omfang og hvilke værktøjer og fokusområder der skal anvendes til analysen.

Ved de dybdegående analyser vil du modtage de basale ændringer vi har som i den gratis analyse, men også et overblik over kundens brugerrejse på baggrund af data, hvilket undersider der skal optimeres, hvor frafald sker, samt hvad der skal gøres ved det. Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om analyse af hjemmeside.

Er der forskel på en webshop og webside analyse?

Der er stor forskel på en webside analyse og webshop analyse. Årsagen er primært fordi hver type betjener to forskellige formål. Ved en webshop fokuserer man oftest meget på at skabe salg gennem systemet. Der er altså en kunderejse, hvor man skal finde produktet, lægge produktet i kurv, finde relaterede varer og få kunden til kassen uden for meget information udover at vise troværdighed.

I en webside-analyse fokuseres der på hvad formålet er, og om hjemmesiden er forklarende nok til at den besøgende hurtigt kan danne sig et overblik over den information de søger, men samtidig også om hjemmesiden kan udføre det formål de søger. Kort sagt – kan hjemmesiden rent faktisk det i vil have at den skal kunne?

Alt efter om den webshop eller hjemmeside der skal analyseres er til B2B eller B2C-markedet kræver dette også en anerledes tilgang til analysen. B2C kunder, altså privatforbrugere, er oftest mere utålmodige, hvorimod B2B markedet er mere undersøgende og tålmodige med at finde den rigtige løsning.

Skal vi give et bud på dit digitale projekt?

Er du blevet tændt på idéen om at lade os varetage dit projekt, så kontakt os endelig.

Det er 100% uforpligtende, og vi er altid klar på en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i mål med dit projekt.

Kontakt os Beregn din pris
Indholdsfortegnelse

Hvordan laver man en hjemmeside analyse?